GEDENKARTIKEL(EN) BESTELLEN.
In onze website zijn de gedenkartikelen op een
overzichtelijke manier gerangschikt.
Als u op de foto van een product klikt, dan verschijnt de
beschrijving en prijs informatie van het betreffende product.
Wilt u dit product (of meerdere producten) bestellen?
U kunt dat aangeven via het contact formulier, een e-mail sturen met uw bestelling
of ons bellen in de winkel.
Graag met vermelding van het betreffende artikel, het
artikelnummer en uw adres- en telefoongegevens.
In eerste instantie ontvangt u een e-mail met
de bevestiging van uw
bestelling. Wanneer uw product wordt verzonden sturen we u een berichtje, zodat u
weet wanneer u de bestelling kunt verwachten.
Bij bestelling op afstand moet rekening worden gehouden met het feit dat de
meeste productfoto's worden aangeleverd door derden. Ook kunnen kleuren wat
afwijken door de instelling van uw beeldscherm.
Gelukkig zijn de meeste artikelen in het echt vaak mooier dan op de
getoonde foto.
VERZENDEN of AFHALEN?
Bij De Urnenwinkel in Hilversum kunt u uw
bestelling afhalen in de winkel.
Als u de urn of het as sieraad ook wilt laten vullen, kunt u hiervoor een
afspraak maken. Het vullen van een gedenkartikel doen wij altijd op een rustig
moment, bijvoorbeeld op een dinsdag.
Wilt u uw bestelling laten
bezorgen? Thuis, op het werk, of een ander nader te noemen adres? Bijvoorbeeld van
een uitvaartbedrijf. Dat kan ook.
Bestellingen worden door ons snel - aangetekend en verzekerd - verzonden met de bezorgdienst van Post NL.
Verzendkosten
Bestellingen vanaf
150,00 worden door ons gratis
- aangetekend en verzekerd - verzonden binnen Nederland.
Voor het aangetekend / verzekerd verzenden van uw
bestelling tot
149,00 vragen wij een bijdrage van
8,60 (tot 10 kg.).
Voor zwaardere
pakketten, evenals verzending naar de Wadden eilanden, geldt een ander tarief.
Wij verzenden regelmatig gedenkartikelen naar het buitenland. Verzendkosten naar
buitenlandse bestemmingen zijn op aanvraag.
Controle vooraf!
Wij vinden het niet gepast om een besteld
herinneringsartikel - een urn of as sieraad - rechtstreeks uit een magazijn van een
leverancier naar u toe te laten sturen. Bij ons vindt vooraf controle
plaats op eventuele gebreken en beschadigingen, omdat we er zeker van willen zijn dat het bestelde
gedenkartikel in
perfecte staat naar u toe gezonden wordt.
Daarnaast verpakken we uw bestelling met veel zorg en aandacht. Met een ervaren
inpak afdeling doen we er alles aan om uw - soms breekbare - bestelling onbeschadigd
bij u aan te laten komen.
Verpakking - Ons milieu standpunt
Misschien vindt u het een beetje vreemd......Wij verpakken gedenkartikelen meestal in her - bruikbare materialen,
zoals
kartonnen dozen, krantenpapier e.d. Enerzijds omdat het milieuvriendelijker is
en anderzijds om de kosten lager te kunnen
houden (uiteindelijk ook prettig voor de klant).
Op deze manier leveren wij graag een bescheiden bijdrage aan
het sparen van het milieu.
LEVERTIJDEN
Wij doen altijd ons uiterste best om zo snel
mogelijk te leveren!
Omdat wij in ons winkel magazijn een ruime voorraad herinneringsproducten hebben,
kunnen we vaak snel leveren.
Wanneer een artikel bij ons voorradig is kan het, na ontvangst van de betaling,
binnen 1 2 werkdagen worden geleverd.
De levertijd van niet voorradige producten varieert per artikel.
De levertijd is afhankelijk van het gekozen artikel en de voorraad bij onze
leveranciers. Daarnaast leveren sommige leveranciers snel en anderen wat minder snel.
Globaal kunt u rekening houden met een levertijd van ongeveer 4 - 10 werkdagen.
Wanneer een product moet worden gemaakt (maatwerk) of moet worden voorzien van
tekst is de levertijd langer.
Bij bestelling geven we u altijd de te verwachten levertijd door.
Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u van ons per e-mail bericht, zodat u
weet dat het pakket
onderweg is.
In uitzonderlijke gevallen kan de levering van uw
bestelling vertraging oplopen. Wij kunnen niet
verantwoordelijk worden gesteld voor fouten en storingen
bij
leveranciers en logistieke partijen.
Het kan voorkomen dat u een artikel eerder nodig heeft dan de aangegeven
levertijd. Het beste kunt u dan contact met ons opnemen, zodat wij kunnen
informeren of de levertijd eventueel bespoedigd kan worden.